Compliment of klacht

Bij GR de Bevelanden staat kwaliteit voorop. Wij onze uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen. Dagelijks maken veel mensen gebruik van onze diensten. Bent u niet tevreden of juist bijzonder tevreden? Laat het ons weten!

Tevreden?

Een compliment? Dat waarderen wij zeer! Wilt u een medewerker of team een compliment geven of een positieve ervaring met ons delen? Laat het ons weten per e-mail. We zorgen ervoor dat uw compliment op de juiste plek terechtkomt.

Ontevreden?

Het kan gebeuren dat u ontevreden bent over onze service. Of dat u een negatieve ervaring heeft met een medewerker van GR de Bevelanden. Dan kunt u een klacht indienen. U helpt ons met uw reactie. Hiermee verbeteren wij onze service.

De klachtencoördinator van GR de Bevelanden behandelt uw klacht vertrouwelijk en zorgvuldig. Samen met u zoekt zij naar een oplossing.

Download hieronder de folders 'Klachtenprocedure' en 'Klachtenregeling' of download het 'Klachtenformulier'. Lukt het u niet de PDF te openen of kunt u het niet goed lezen? Vraag de papieren versie dan op. Bel met het klantcontactcentrum op telefoonnummer 0113 23 91 00.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Een klacht kunt u op verschillende manieren indienen:

  • Door het formulier op deze website in te vullen. Deze e-mailt u naar info@grdebevelanden.nl
  • Door het formulier op de website in te vullen en te printen. Of een brief te sturen met uw naam, adres, en telefoonnummer naar:
    GR de Bevelanden
    t.a.v. de klachtencoördinator 
    Postbus 2144
    4460 MC Goes
  • Lukt het u niet om iets op te schrijven? Bel dan het klantcontactcentrum op
    0113 23 91 00 en vraag naar de klachtencoördinator. De klachtencoördinator helpt u bij het opschrijven van uw klacht. Ook kunt u via de telefoon uw klacht doorgeven.

Wat gebeurt er met mijn klacht?

  • Na uw klacht krijgt u binnen 1 week bericht dat we uw klacht hebben ontvangen.
  • Wij doen ons best om uw klacht binnen 10 weken te behandelen.

Zeeuwse Ombudsman

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Vraag dan de Zeeuwse Ombudsman om hulp. Dit is gratis. Het telefoonnummer is 0118-675571 / 572. Het postadres is: Zeeuwse Ombudsman, Postbus 6000, 4330 LA in Middelburg

U kunt de Zeeuwse Ombudsman ook een e-mail sturen via info@dezeeuwseombudsman.nl.

Bovenstaande informatie geldt niet voor klachten over de Betho. Zij zijn aangesloten bij de Nationale Ombudsman.

Jaarverslag

U kunt hier het jaarverslag van 2019 downloaden. Kunt u geen PDF openen of kunt u het niet goed lezen? Bel dan naar ons klantcontactcentrum op telefoonnummer 0113 23 91 00.